איך מעצבים חדר שינה לגבר?

הכי אישי ובטוח

אחרי יום ארוך בעבודה או בלימודים, חדר השינה שלנו הוא ללא ספק מפלט של שקט ושלווה מוחלטת. ולכן, זה הגיוני שנאהב את החדר האישי שלנו, נרצה לבלות בו את השעות שלנו לבד וכיוצא בזאת – נהנה מעיצוב נכון שלו. לנשים העולם העיצובי מגיע יחסית בקלות וגם אם הן רוצות להגדיל ראש ולמצוא טיפים – הרשת עמוסה במדריכים. הבעיה היא, שהאוכלוסייה הגברית לא תמיד זוכה למענה בנושא. בשביל לעזור לך לעצב את החדר שלך באופן הטוב ביותר, ריכזנו עבורך כמה רעיונות עיצוביים שיתנו לך קצת השראה. ומעל הכל – תדאג שהחדר יביע את האישיות שלך. בהצלחה!

תשקיע במדף ספרים אישי

אם אתה אוהב לקרוא או שישנם כמה ספרים שהותירו עלייך רושם עמוק – יכול להיות ששווה לך להתחדש במדף ספרים משלך. נוסף על הנופח האינטלקטואלי שהמדף ייתן לחדר, למדפים ישנה היכולת למלא מקום בחלל החדר ולהפוך אותו ליותר מעניין ונעים לשהייה. ספרים נותנים תחושה ביתית וסידור פזור שלהם על המדף יכול להפוך את החדר שלך לנעים יותר, חמים ומהנה.

תקשט את אחד הקירות בתמונה אלגנטית

רעיון מגניב נוסף לעיצוב חדר שינה לגבר יהיה כמובן לקשט את אחד הקירות בתמונה מגניבה. יכול להיות מדובר בתמונה של חיק הטבע, של חיה אלגנטית, של נוף אורבני ואפילו – בתמונה שלך עם בת הזוג האהובה. התמונה תתפוס חלל משמעותי מהקיר, תוסיף עניין לחדר ותהפוך אותו לאישי מעט יותר. אתרים רבים מציעים למכירה מגוון אדיר של תמונות שיעזרו לך בעיצוב חדר השינה ויאפשרו לך להנות מחדר אישי ונעים.

תתלה את הגיטרה

אוהב לנגן בגיטרה? למה שלא תשלב את זה בעיצוב החדר? דרך מקורית אבל יחסית פשוטה לעצב את חדר השינה תהיה לתלות את הגיטרה האהובה שלך על אחת הקירות. כך תוכל לשלוף אותה בקלות ולהתחיל לנגן ועל הדרך להנות מפריט עיצובי מגניב במיוחד שיוסיף לחדר שלך טאץ' אישי נוסף. חנויות מוזיקה רבות מציעות למכירה מתלים לגיטרה בעיצובים פשוטים למדיי שישאירו את אור הזרקורים על הגיטרה האהובה שלך, בדיוק כמו שמגיע לה.

תוסיף משהו אישי משלך

אולי הכי חשוב – תוסיף את החלק שלך בעיצוב החדר. יכול להיות בציור שציירת לגמרי לבד, בגלויות פזורות ממקומות שבהם טיילת בעולם, במזכרת מיוחדת שאדם שקרוב אלייך נתן לך ולמעשה – בכל דבר שיאפשר לך להרגיש הכי אתה בעולם. קח זמן בעיצוב החדר שלך, תוסיף בהדרגה עוד ועוד פריטים עיצוביים ותוודא שאתה לא מעמיס על החדר יותר מידי – לפעמים גם עיצוב בסיסי יכול לעשות את העבודה. בהצלחה!