תמונות לעיצוב הבית

חשוב לשמור על סגנון

עיצוב נכון של הבית האהוב שלנו יכול ללא ספק להפוך אותו לביתי יותר, נעים, שליו ומהנה לשהייה. ולכן, רבים מאיתנו משקיעים מאמץ רב בעיצוב הבית ובטיפוח שלו. דרך פשוטה למדיי לשדרג את העיצוב הביתי תהיה כמובן לקשט את הבית תמונות יפות. בשביל לעזור לכם למצוא את התמונה המושלמת בשבילכם, ריכזנו עבורכם כמה רעיונות שיתנו לכם קצת השראה. בהצלחה!

תמונות מעוררות השראה לסלון הבית

סלון הבית שלנו הוא מקום שבו אנחנו מעבירים את מרבית הזמן ביומיום שלנו ולכן, חשוב שהתמונות שנתלה בו יעוררו בנו השראה. תמונות לעיצוב הבית שנמקם בסלון יכולות להיות יצירות אומנות יוקרתיות, תמונות של נופים אורבניים שמעוררים בנו תחושה של תסיסה וחיות ולמעשה – כל תמונה ייחודית שתעורר בנו השראה. אז באיזה תמונה תבחרו?

תמונות שלוות לחדר השינה

את חדר השינה שלנו אנחנו צריכים למלא באווירה נעימה ורגועה במיוחד ולכן – התמונות שנמקם בו יהיו שלוות. רעיון מופלא לתמונות יפות לחדר השינה שלנו יהיה לבחור בתמונה מחייק הטבע – תמונה של נוף עוצר נשימה ממדינה רחוקה או לחילופין, תמונה של להקת חיות מוצאת את דרכה אל מחוץ לסוואנות.

תמונות מקסימות לחדר הילדים

את חדר הילדים של הבן או הבת האהובים שלנו נקשט בתמונה שתעזור להם לשמור על אופטימיות, שמחה וקלילות. יכול להיות מדובר בתמונה של גיבור העל האהוב עליהם, תמונה של חיה שהם אוהבים ואפילו בתמונה אישית שלהם עם אחד החברים – כל עוד מדובר בתמונה שתעשה להם שמח, כנראה שעשיתם את הבחירה הנכונה.

תמונות משפחתיות

תמונות משפחתיות מאפשרות לנו להיזכר ברגעים מיוחדים שעברנו ביחד כמשפחה – את חופשת הסקי המהנה, הפיקניק על החוף, חגיגת בת המצווה של הבת הגדולה ואירועים רבים נוספים. דרך פשוטה להנות מעיצוב ביתי ונעים של הבית האהוב שלכם תהיה למלא אותו בתמונות משפחתיות משלל רגעים מיוחדים שעברתם. תפזרו את התמונות בחדרים השונים, במסדרונות ובסלון – כך תוכלו להנות מזיכרונות גם בשגרה העמוסה שלכם.

קצת עלינו

אנחנו ב"תמונה" מאמינים שהתמונה הנכונה לא רק שומרת עבורנו את הרגע, אלא גם את הרגש והמסר שטמון בתוכו. אצלנו באתר תוכלו להנות ממגוון אדיר של תמונות לעיצוב הבית שיוכלו להפוך את הדירה שלכם לביתית יותר, נעימה ומעוררת השראה. אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לקטלוג האדיר שלנו, להתרשם מהמבחר ולמצוא את התמונה המושלמת עבורכם. אחרי שתשלימו את פרטי ההזמנה אנחנו כבר נדאג שהתמונה תגיע עד אליכם – לכם רק יישאר לבחור איפה היא תהיה ממוקמת. שיהיה לכם המון בהצלחה ותתחדשו!