תמונות השראה למשרד

לפעמים קשה למצוא השראה

העבודה שלנו במשרד ללא ספק מוציאה אותנו מאזור הנוחות שלנו – היא מכריחה אותנו להפעיל את המחשבה,­ לחפש את המעבר, להתמודד עם גורמי עבודה שהם לא תמיד יותר מידי סימפטיים ובמקרים רבים, להתמודד גם עם המגבלות של עצמנו. בתוך כל העבודה האינטנסיבית, חשוב לקחת הפוגה מידי פעם בשביל לתת למאגר הכוחות שלנו להתמלא מחדש – יכול להיות מדובר בכוס קפה עם קולגות אהובים, הפסקת קריאה של ספר אהוב ואפילו, סיבוב קצר שיאפשר לכם לשאוף קצת אוויר. דרך מיוחדת נוספת להפוך את המשרד שלנו לנגיש ומרגיע יותר ולהוריד מהלחץ שהעבודה שלנו כוללת, תהיה לשלב במשרד תמונות השראה. תמונות השראה הן תמונות מרגיעות, מיוחדות ונעימות לעין שנועדו לשבור את השגרה היומיומית שאנחנו נמצאים בה ולאפשר לנו לקחת הפסקה לטובת מחשבות מרגיעות.

איזה אפשרויות עומדות על הפרק?

תמונות השראה למשרד מגיעות במגוון אדיר – החל מתמונות של נוף עוצר נשימה בדרום אמריקה או של להקת חיות מרשימה בסוואנות המסתוריות באפריקה ועד לתמונות של נופים אורבניים, של אומנות מרשימה ואפילו, של קרובי המשפחה האהובים שלנו. בבחירת תמונת ההשראה המושלמת עבורכם תחשבו על אותם הדברים שמשרים בכם רוגע ברגעים לחוצים – האם מדובר במשפחה? במחשבה על הטבע? אולי מדובר בכלל במחשבה על המחשבה על ארץ אחרת רחוקה. הסיעור מוחות הזה משמעותי ויאפשר לכם לתפוס כיוון כשאתם מתלבטים בין האפשרויות השונות.

קצת על האפשרויות העיצוביות

נוסף על בחירת התמונה עצמה, תוכלו כמובן לבחור במסגרות שונות שיקשטו את התמונה המיוחדת שלכם. תוכלו לבחור במסגרת מוזהבת, כסופה או שחורה, שיוציאו מהתמונה שלכם צדדים חזקים במיוחד. תהיה עיצובית נוספת שחשוב שתקחו בחשבון תהיה כמובן גודל התמונה. את תמונת ההשראה המשרדית שלכם תוכלו לבחור בגודל קטן ולחילופין, להרחיק לכת ולבחור בתמונת קיר מפוארת במיוחד. התשובה הנכונה במקרים רבים נמצאת איפשהו באמצע, אבל לא תמיד – תלכו אחרי הלב שלכם.

איפה נמקם את התמונה?

האמת היא, שאין תשובה נכונה אחת לשאלה הזאת. המיקום של תמונת ההשראה שלכם צריך להיות נגיש עבורכם לעין. באופן כזה כשתשקעו עמוק לתוך העבודה תוכלו מידי פעם להציץ בה ובמידת הצורך לקחת הפסקה. התמונה לא רק תזכיר לכם לקחת הפוגות מידי פעם אלא גם תאפשר לכם במקרים רבים למצוא רעיונות חדשים ומבריקים מהתבוננות בה.

אצלנו באתר תמונה תוכלו להנות ממגוון אדיר של תמונות השראה שיהפכו את המשרד שלכם לביתי יותר, נעים והרבה יותר שליו. אנחנו מזמינים אתכם להתרשם מקולקציית התמונות שלנו ולבחור את התמונה המושלמת עבורכם. בהצלחה!