עיצוב קיר בתמונות

אין כמו בבית

אחרי יום מפרך בעבודה, בלימודים או בסידורים כיף תמיד לחזור הבייתה. הבית שלנו משרה בנו באופן טבעי תחושה רגועה ונעימה ועוזר לנו להשקיט את הרוחות אחרי היום הארוך שעברנו. ובדיוק בגלל זה, כיף להשקיע בעיצוב הבית ולדאוג לכך שבכל פעם שנחזור הבייתה, יהיה לנו הכי כיף בעולם. בעולם של היום כל אחד יכול להפוך את הבית שלו לביתי, נעים ואלגנטי במיוחד מבלי להשקיע יותר מידי מאמץ. את הבית ניתן לקשט בעציצים, מנורות יוקרתיות, ריהוט ייחודי וכמו שבטח כבר חשבתם – תמונות! עיצוב קירות הבית שלנו בתמונות יכול בקלות לשדרג את הלוק הכללי של הבית ולהפוך אותו למיוחד יותר, מסקרן וכמובן – בייתי. בשביל לעשות לכם קצת סדר בבלגן, ריכזנו עבורכם כמה רעיונות עיצוביים מיוחדים שיכולים לעזור לכם – אז איך תעצבו את הבית שלכם?

קולאז' אומנותי

אפשרות ייחודית במיוחד תהיה ללא ספק ליצור קיר תמונות. יכול להיות מדובר בתמונות אומנותיות, תמונות משפחתיות, תמונות של יצירות אומנות ולמעשה – כל תמונה בעלת אופי מיוחד שתוכל להשתלב בטבעיות בעיצוב הבית הקיים. לפני שאתם מתחילים למלא את הקיר בתמונות חשוב שתקחו נשימה עמוקה, תתכננו את הדברים כמו שצריך, תתייעצו ותוודאו שאתם בטוחים בעיצוב הסופי. אם אתם שואלים אותנו, שווה לכם להתייעץ עם חבר, קרוב משפחה או הבן זוג שיוכלו לתת להם נקודת מבט שונה – הרבה פעמים דברים שרואים משם לא רואים מכאן.

תמונה אלגנטית

אם אתם לא בקטע של עיצוב חזק ובוהק, יכול להיות שתעדיפו להסתפק בתמונה אלגנטית בודדת אחת. לא צריך קיר תמונות שלם בשביל להפוך את הסלון שלכם לבייתי ומיוחד – התמונה המושלמת תוכל להספיק. יכול להיות מדובר בתמונה שצילמתם, תמונה אומנותית שמצאתם או בתמונה של ציור שהכנתם לגמרי לבד. כיום, בתי עסק רבים מציעים למכירה תמונות בשלל סגנונות ועיצובים – החל מתמונות של נוף אורבני ונוף טבעי ועד לתמונות של חיות ואומנות אבסטרקטית. אז במה תבחרו?

פורטרט משפחתי

אם אתם אוהבים את המשפחה שלכם ורוצים להפוך את הבית שלכם לחמים על אמת – יכול להיות ששווה לכם להתחדש בתמונת קיר של המשפחה. יכול להיות מדובר בתמונה של אחד הילדים או לחילופים, תמונה של כל המשפחה מרגע מיוחד שעברתם ביחד. לתמונות ישנה היכולת המדהימה לא רק להעביר חוויות אלא תחושות ורגשות חיים – תנצלו את זה בבחירת התמונה המושלמת.

אצלנו ב"תמונה", תוכלו להנות ממגוון אדיר של תמונות באמצעותם תוכלו לשדרג את עיצוב הבית שלכם מבלי להתאמץ יותר מידי. אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לקטלוג שלנו, להתרשם מהמבחר – ולמצוא את התמונה המושלמת. תתחדשו!