טרנד הקנבס לבית

נעים להכיר – הקנבס

את הקנבס כולנו מכירים מתמונות הבית, אבל האמת היא שבימים עברו ולמעשה, גם כיום יש לו שימושים רבים נוספים. קנבס בהגדרתו הוא סוג בד שארוג גס ויכול לשמש בין היתר לתמונה של אוהלים ומפרשי ספינות. עם זאת, כאמור הקנבס מוכר לנו בעיקר בעולם העיצוב. בעולם כמו של היום, הבית האישי שלנו הוא ללא ספק המקום הכי בטוח שאנחנו מכירים. אחרי יום עבודה מעייף ומתיש, לימודים עמוסים באוניברסיטה ואפילו יום בילוי עם החברים – תמיד כשניכנס לבית האהוב שלנו נרגיש תחושה של הקלה. ולכן, זה לא ממש מפתיע שעיצוב הבית שלנו בעל משמעות עצומה בתחושה שהוא מספק לנו.

הקנבס וכמובן הציור המיוחד שמתנוסס עליו יכול בקלות לשדרג את מראה הבית והתחושה החמימה שהוא נותן לנו ולמעשה – מה כבר אפשר לבקש יותר?

תפרגנו לעצמכם ביצירת אומנות

אם אתם מחפשים דרך להפוך את הבית שלכם לאומנותי יותר, מתוחכם ואפילו מסתורי – יכול להיות ששווה לכם לרכוש תמונת קנבס עם יצירת אומנות מיוחדת – יכול להיות מדובר בציור יוקרתי של ואן גוך, מונה או אמן אבסטרקטי אלמוני שיוסיף סגנון ייחודי שאין שני לו. רעיון מיוחד נוסף יהיה כמובן לקשט את הבית שלכם בתמונה של נוף טבעי, נוף אורבני או אפילו חיה מיוחדת. כיום מגוון רחב של אתרים מציעים למכירה תמונות שצילמו צלמים מקצועיים מוכשרים במיוחד שיוכלו לשדרג לכם את החדר ולהפוך אותו לאינטלקטואלי יותר, מסקרן ומזמין. אז באיזה תמונה תבחרו?

מה אם תעצבו את הקנבס בעצמכם?

אפשרות מיוחדת נוספת, מגניבה לא פחות תהיה כמובן שתעצבו בעצמכם את תמונת הקנבס האישית שלכם. את התמונה תוכלו לקשט בתמונה מיוחדת שצילמתם בחיק הטבע, בציור מקסים שהכנתם לבד ואפילו – בפורטרט ייחודי של אחד הילדים, של בן הזוג או כל אדם אחר שקרוב אליכם ועושה לכם הרבה שמח. את התמונה המקסימה תוכלו למקם בסלון, בחדר השינה ואפילו במטבח הבית – כל עוד מדובר במקום שיהיה נגיש לשדה הראיה שלכם ושל האנשים שבאים לבקר, כנראה שבחרתם נכון.

איפה משיגים?

הרבה בתי עסק יותר מישמחו לעזור לכם לעצב ולקשט את הבית בתמונות קנבס מקוריות, אבל אם אתם פשוט לא מוכנים להתפשר על איכות, יכול להיות ששווה לכם לעבוד מולנו. אצלנו ב"תמונה" תוכלו להנות ממגוון אדיר של תמונות על קנבס בשלל עיצובים וסגנונות שיוכלו להפוך את הבית שלכם לחמים יותר, נעים וכמובן – ייחודי. התמונות שלנו באות בשלל גדלים ויכולות להשתלב בחדרים, בסלון או בכל מקום אחר. אתם מוזמנים לשוטט בקטלוג שלנו, להתרשם ולמצוא את התמונה המושלמת עבורכם. תתחדשו!