בחירת תמונות קיר

הן ססגוניות ויוקרתיות, מגיעות בשלל סגנונות ועיצובים והכי חשוב – הן מוסיפות עניין לבית שלנו. תמונות לקיר כבר מזמן הפכו לפריט ביתי אופנתי שהוא לא סתם קישוט, אלא פריט חובה בכל בית. אבל כמו בכל פריט אופנתי ומיוחד, גם כשמדובר בתמונות קיר, הרבה פעמים מרוב המגוון קשה פשוט למצוא את התמונה המושלמת. אנחנו מכירים כבר את הסיטואציה מקרוב – הקירות הלבנים משעממים אתכם, כבר מילאתם אותם במדפים וקישוטים אחרים וזה לא מספיק, אתם צריכים חידוש. ודווקא כשההברקה הגיעה והחלטתם לפנק את עצמכם בתמונה – אתם פשוט לא מצליחים לבחור את האחת המושלמת. אז איך בוחרים תמונה כמו שצריך? אלו אפשרויות יש? מה צריך לקחת בכלל בחשבון? אצלנו יש את כל התשובות.

הרבה יותר מקישוט טיפוסי אחר


לתמונת קיר בסופו של דבר יש אופי, אישיות. כשניגשים למלאכת הבחירה חשוב לפני הכל, לבחון את עיצוב הבית כפי שהוא נראה כיום – האם הוא משדר אלגנטיות? ביתיות? סגנון? אפלוליות?

בסופו של דבר, התמונה שהייתם רוצים לשלב בבית שלכם תוכל לעשות אחד משני דברים. ראשית, היא תוכל להעצים את התחושה שהריהוט והעיצוב הקיים בבית שלכם משדר. החל מתחושה חמימה ונעימה ועד לסגנון יוקרתי שאתם מטפחים זה שנים. שנית וחשוב לא פחות – לתמונה שתקנו ישנה היכולת המיוחדת לשדרג את הבית שלכם בלוק חדש ולהוציא ממנו צדדים שפשוט לא הכרתם. לאחר שתתלו אותה תוכלו לגלות בית חדש, שלא ידעתם שבכלל נמצא ברשותכם.

לפעמים גם חשוב לא רק להסתכל בתוך הקנקן אלא מחוצה לו


נדוש ככל שישמע, האישיות של הבית שלכם היא לא מספיקה בבחירת התמונה המושלמת. חשוב שתתייחסו גם לעיצוב הקיים הן מבחינת סגנון והן מבחינת צבעים. תבחרו בצבעים שישתלבו כראוי בעיצוב הקיים, תדמיינו את התמונה בסלון הבית שלכם והכי חשוב – תוודאו שהיא גורמת לכם להרגיש הכי בבית בעולם, כי על זה פשוט אסור להתפשר.

להתייעץ יכול רק להועיל


אם אתם שואלים אותנו – האנשים הקרובים אלינו מכירים אותנו יותר טוב מכולם. ומהסיבה הזאת בדיוק, חשוב להיעזר בדעה שלהם בכל הנוגע לעיצוב הבית לא פחות מאשר בדעה האישית שלנו. תבחנו ביחד איתם את תמונות הקיר השונות שמעוררות בכם עניין, תעשו סיעור מוחות ותפסלו את האפשרויות שפשוט לא מתאימות. ביחד תוכלו למצוא את התמונה המושלמת, שתעזור לכם להרגיש הכי בבית בעולם.

אצלנו באתר תמונה תוכלו להנות ממגוון אדיר של תמונות קיר בשלל סגנונות ועיצובים. אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לקטלוג התמונות שלנו, להתרשם מהמבחר ולהנות היום מפריט ביתי מפנק ואיכותי שישדרג את מראה הבית שלכם בכמה רמות. תתחדשו!