איך בוחרים תמונות לבית?

אין כמו בבית

הבית האהוב שלנו הוא המקום שבו אנחנו מרגישים הכי עצמנו בעולם. הבית שלנו לא רק מלא בחפצים שלנו אלא גם בדברים משמעותיים הרבה יותר כמו מחשבות, תחושות וזיכרונות. ולכן, זה לא באמת מפתיע שאנחנו רוצים לעצב את הבית שלנו באופן שיביע את האישיות המיוחד שלנו הכי טוב שאפשר. כיום, קיים מגוון אדיר של דרכים לעצב את הבית באופן אישי, מדויק וייחודי, כאשר אחד מהדרכים הוא כמובן קישוט הבית בתמונות.

תמונות לבית מגיעות כיום בשלל סגנונות, עיצובים וצבעים שיכולים להביע כמו שצריך את האישיות המיוחדת של כל בית בה הן משתלבות. בשביל לעזור לכם למצוא את התמונה המושלמת עבורכם, ריכזנו עבורכם כמה סגנונות משמעותיים שעומדים על הפרק, שכנראה ייתנו לכם קצת השראה בבחירה האישית שלכם.

תוסיף תחושה אומנותית

אם אתם יודעים להעריך אומנות אמיתית, אוהבים לחפש את המעבר או פשוט נהנים לצייר – יכול להיות שפיסת אומנות היא הקישוט המושלם עבור הבית שלכם. את הסלון תוכלו לקשט בציור מפורסם של ואן גוך, בתמונה עם ציור אבסטרקטי מופשט ואפילו אם אתם רוצים להגדיל ראש – תוכלו לתלות ציור על קנבס שהכנתם לגמרי לבד! טיפ אישי שלנו – חשוב שתוודאו שהתמונה האומנותית המיוחדת שבחרתם משתלבת בעיצוב הקיים של הבית, מוציאה ממנו את הצדדים הטובים שבו ומשתלב כראוי בגווני העיצוב ששולטים בו.

תשמור על ראש פתוח

אם אתם מחפשים תמונה שתעורר בכם השראה, תעזור לכם לכתוב ספר זכרונות ואפילו, תלווה אתכם בתחושת רוגע בקריאת ספר בספת הסלון – יכול להיות ששווה לכם לבחור בתמונה מהטבע. כיום ישנו מגוון אדיר של תמונות מהטבע – החל מתמונת של להקות אריות, פילים או ג'ירפות ועד לתמונות של נופים עוצרי נשימה, שדות פרחים בלתי נגמרים ואפילו תמונות של נופים אורבניים שיאפשרו לכם להרגיש את לונדון בתוך חדר השינה.

תמונות נוף יכולות להוסיף נופח ייחודי לבית שלכם, לנער את העיצוב הקיים ובעיקר – להוסיף עניין.

תחזק את המשפחתיות

האמת היא, שהמשפחה שלנו היא מה שהופך את הבית האהוב שלנו למה שהוא. אם אתם רוצים לפרגן לעצמכם במתנה עיצובית אישית שלא רק תקשט את הבית אלא גם תגרום לכם להתגאות בו – תמונת פורטרייט של אחד הילדים או המשפחה כולה יכולה לעשות את העבודה. תוכלו למלא את הבית בתמונות של המשפחה מרגעים שונים שעברתם ביחד – כך תוכלו לא רק להיזכר בחוויות המיוחדות שעברתם בכל יום ויום, אלא גם לראות מול עינכם את הילדים האהובים שלכם גדלים מהתמונות ומתבגרים עם הזמן. רק תיזהרו עם זה – מהניסיון שלנו, ברגע ששמים תמונה אחת של הילד בסלון, לא עוברת יותר משנה עד שכל הבית מלא בתמונות דומות. אבל האמת היא שאם אתם שואלים אותנו, אולי זה כל הכיף. תתחדשו!